packåsna

Jo det kände jag mig som när fröken E vallat mig på stan i några timmar. Vad lugnt och skönt det var! Alla hade nog redan shoppat sig trötta eller så var det annat som lockade idag. Knappt en kotte på Kappahl när jag trillade in 10 över tio. Det fanns massa plats att titta, stanna och prova saker. Perfekta shoppingförhållanden.
Det blev fyra kassar med trevliga fynd. Nu behöver jag inte handla på flera månader :)

Vi stannade och fikade på Läckerbiten. En nykomling bland mina favoritstopp på stan. Det blev kaffe med tryffel och tozzetti (tror jag det var). Mycket mumsigt, och så orkade vi gå ett par timmar till.

Ska prova mina fynd lite senare. Men först ska jag samla kraft, det är lite jobbigt att gå runt i 6 timmar. Hmm det får nog bli mycket senare. Det är ju hockey snart. Dags att krossa Kanada igen, woho!

nu mer kaffe med tozzetti

förresten.. på tal om kaffe. Jag glömde berätta om upplösningen på vårt ilandsproblem. Tjejerna lyckades haffa killen från företaget och han gick bara in och vred om nyckeln så öppnade sig kaffemaskinen. Varför kunde inte jag för? Det måste vara för att jag inte dricker så mycket kaffe så den tycker inte om mig.

*poff*

Kommentarer
Postat av: Mie

Inte handla på flera månader? Vad är det för dumheter;)
Sicken tur att jag inte är på jobbet när kaffesmakinen får spel förresten. Då hade jag inte varit trevlig att tas med;)

Postat av: wizkaz

Ja jo, det där med att inte handla på flera månader.. vi får väl se hur det blir med den saken. Det blir nog inget mer denna månaden i alla fall. :)

2008-01-06 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback