att äta eller inte äta

En rekommendation i största allmänhet. Ät inte för mycket mat för sent på kvällen. För det första blir man så hiskeligt mätt och får svårt att sova. För det andra så drömmer man gärna konstiga saker när magen jobbar för högtryck samt att man blir mycket bubblig i magen dagen efter.

Men vad gör man inte när Maian dukat upp för tacomåndag med jättestor eftterrätt. Vad man inte gör är att sluta äta ;)

Av sagda anledning kunde jag heller inte sova längre utan har redan varit uppe en stund och pysslat. Sambon grymtade från sängen "Du vet att du inte behöver gå till jobbet va?"
Jag tror att det är så att han är precis lika glad som jag för att jag har semester :)

Nu ska jag se om jag inte kan lura upp honom med lite kaffe

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback