invasion, fadäser och skugga

Gårdagens sommarpub avlöpte utan större fadäser. Jag spillde lite drink på min nya tunika men det finns ju tvättmedel :)
Tack alla vännerna som var där, det var riktigt, riktigt trevligt att se alla. Under större delen av kvällen jobbade vi på vår "gamlinginvasion" av Boulogner och vi hade nog övertaget nästan hela tiden :). De flesta kom snabbt in i det avslappnade Boulogner-humöret och allt var som på den gamla goda tiden. Härligt! en riktigt rolig kväll alltså som passade bra mitt i semestern. Tyvärr var det ju en hel del som skulle upp och jobba idag. Hoppas ni överlever det. Jag är ganska glad att jag är hemma, jobba idag hade varit plågsamt. Nästa gång så dricker vi inte så mycket vin helt enkelt ;)

Dagens semestertips blir att sitta på solstol i skuggan och äta glass eller imundiga något annat kallt. Det är nog ungefär det som orkas med idag.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback