löparskor och mera nedräkning

Gah!

Vad jobbet går långsamt när det är 25 grader varmt och sol ute. Allt man vill är att ligga kvar i solstolen när fikarasten är slut och bara päsa hela dagen. Sedan är det rätt segt rent allmänt. Det börjar bli så att när alla har gått på semester så finns det ingen att jobba med. Men men.. bara att bita i och slita en vecka till.

Idag kanske man kan smita lite tidigare när det ändå är fint. Jag kan jobba länge nästa vecka när det regnar :)

Idag ska jag för övrigt inviga mina nya löparskor som inhandlades igår. Ska bli skönt att springa i skor som inte gör ont att ha på sig. Det kanske kan göra en minut till på min tid :) Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Nu är det bäst att göra lite mera nytta. Nedräkningen fortsätter således, 6,5 arbetsdag kvar till semestern!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback