S som i solstol, sommarpub och sortering

Idag återvänder det fina vädret och ska enligt alla rapporter jag läst bli kvar hela veckan. Härligt! Just idag blåser det lite för mycket för att jag skulle vilja sitta ute hela dagen men imorgon planerar jag att sitta ute i min solstol bredvid min torkställning under min tvättid. Det är alltid bäst att torka kläder ute i solen :) och har man ingen balkong eller uteplats så får man passa på när alla studenterna är hemma på sommarlov. Semestertips nr 9 blir således: sitt ute och lata dig medan din tvätt torkar i solen.

Imorgon är det också dags för en av sommarens höjdpunkter som är återkommande från år till år. Det är dags för en sommarpub på kåren. Det ska bli rikigt kul. För att se till att så många som möjligt kommer så har jag och cissi börjat slå på djungeltrummorna. Hoppas det ger resultat :) Semestertips 10. Gå ut och ha riktigt roligt tillsammans med massor av roliga människor!

För resten av eftermiddagen gäller att först se till att det blir eftermiddag genom att äta mat ;). Sedan ska jag starta något av mina sorteringsprojekt. Eventuellt blir det foton idag. Semestertips nr 3 får lite utrymme idag också alltså.

Ha det gott i solen
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback