Semestertips 3: Ordna upp det

Är du som jag att du behöver ha det ordnat och prydligt runt omkring dig för att riktigt kunna slappna av och njuta? Här kommer då mitt semestertips nr 3:

Ta dig tid till att få det ordnat omkring dig! Gör sånt som blivit liggande eller som du skjutit upp. Tänk på hur mycket skönare det känns när du är klar och hur mycket bättre du då kan utnyttja din semester.
För min del har det blivit en del garderobsrensning, inte jättemycket slängt men en del har hamnat undanstoppat i olika lådor eller hamnat i "sälj-högen". Idag var det papprens tur och det rök en hel del gammalt som jag faktiskt inte behöver spara på. För tillfället känner jag mig ganska nöjd men får jag ett ryck igen om någon dag så gör det ingenting :)

Nu är det dock dags för belöningen för dagens stundom tankekrävande arbete. Tacomåndag i ganska många vänners lag denna afton. Ska bli trevligt :)

*poff*

Kommentarer
Postat av: Mie letar guldkanter

Helt rätt! Man mår så mycket bättre när man feng shuiat lite omkring sig! Ha det skönt på semestern!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback