expert på att skjuta upp

Jahopp.. mitt uppskjutande av bloggning om mina eskapader förlängs ytterligare. Något är trasigt så vi har inget nät hemma. Jag hoppas det ska vara lagat ikväll eller senast imorgon. Fick lite abstinens igår när jag ville kolla tv-tablån för att se om en eller två av mina serier sändes. Vi har ju ingen text-tv så det blev lite besvärligt. Men sånt är livet och inget att gråta för. Skönt att ha nät-fritt också, man kan ju alltid försöka hinna annat då :)

Eftersom det som är trasigt även är trasigt här på jobbet så har inte våra datorer varit särskilt stabila under dagen. Det börjar dock se lite ljusare ut här så jag håller tummarna och ska försöka göra något åt mina sista mail för dagen.

Sedan blir jag ivägsläpad till gymmet, en sak till som jag är bra på att skjuta upp. Men eftersom belöningen är tacos så får jag nog leva med det. :)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback