händelserikt

Det är mycket nu, åt alla håll och kanter. Jag hinner inte riktigt med. Imorgon ska jag åka hem till mamman och pappan och broren. Eller ja.. pappa skulle visst inte vara hemma. Det ska studentas åt flera håll som vanligt och ätas massa mat. Det ska bli kul. Sedan ska jag sova lääänge på lördag.

Fördelen med att det händer mycket är just att det händer saker. Det är aldrig tråkigt, men ack så irriterande i mellan åt. Idag har jag t.ex. blvit överöst med ändringar på jobbet, fått vänta på en pizza(som inte ens var min) i över en halvtimme och nästan blivit överkörd av en moped. Toppa det om ni kan!

Nu ska jag skriva ner vad jag ska ha med mig hem annars glömmer jag hälften när jag packar.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback