ny era för ilandsproblemen

Så sitter man här då. Det är fredagskväll. Sambon har kollat fel i almanackan så det var idag han var upptagen. Sitter i min ensamhet och sörplar på ett glas vin ur boxen som vännen Jenny lämnade här för ett tag sedan. Det bör drickas upp annars blir det dåligt :) Sedan skadar det ju inte att det är gott.

Jag funderar på att antingen sätta mig och se om Kenneth Branaghs Much ado about nothing som går på kanal 9 om en stund. eller om jag ska bärga mig tills det är dags för Flash Gordon eller om jag ska slå på en serie som jag sett tusen gånger eller om jag kanske ska ockupera sambons dator och döda lite monster.

Ilandsproblem deluxe. Om det inte vore så blött ute skulle jag dessutom kanske ha gått och unnat mig lite mörk choklad men det får vara.

Tror det får bli soffan nästa.. annars har jag bara en ganska tung och otymplig tax som förstör mitt datande. Vi har en konstig hund.. jag har sagt det va?

trevlig afton på er

*poff*


Kommentarer
Postat av: Stina

ha en bra kväll, säg till om du vill följa med en runda på stan imorron em.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback