borta är pysslet

Men.. jag skulle ju vara pysslig idag ju. Det blev inte så mycket med det. Jag är mest trött så det som blev gjort var tvättandet, eller ja.. jag håller på. Idag kan jag faktiskt skylla på det för att jag inte kommer i säng i tid. Samt att jag drar över tvättiden. Det är ju liksom inte lätt att hålla tiderna när tvättmaskinen kan variera tiden på ett och samma program med plus minus 10 minuter. Mest plus. Vilket idag innebär att sista maskinen inte kommer att ha stannat förrän 23.30. En halvtimme efter tänkt tid. Sega maskinskrälle.

Det andra pysslandet får vänta tills imorgon. Eller övermorgon. Sambon kommer nog försöka tvinga iväg mig till gymmet så fort jag visar näsan här hemma.

Nä.. bäst att gå och ladda nästa maskin så det blir klart nån gång.. om maskinen har stannat alltså.
*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback