fort

Den här veckan har gått fort. Jag har nog påpekat detta tidigare men det är riktigt läskigt vad snabbt det går ibland.
Min fredagskväll flög iväg den också. Det känns som om det var nyss jag kom hem från jobbet fast det snart är ja.. massa timmar sedan.

Det blidde inget tränat idag. Vi kör förmiddagspass imorgon istället. Vi köpte fredagshämtmat på thai thai och sjönk ner i tv-soffan, det blev lite SG-1, Buffy, Stargate Atlantis och sedan Midsommer. Allt medan våra grannar hade en ganska högljud förfest. Jag är så van vid ljud av allehanda slag att jag knappt märker det. Sambon var lite mer känslig idag och muttrade om det en bra stund.

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Ögonen har börjat trilla ihop och det är ju inte så konstigt med tankte på vad klockan är.

Kan tillägga att det blev alldeles för sent igår igen och inte gjorde jag något jag hade tänk. Nej jag föll för frestelsen och beställde kläder från ellos. Så kan det gå när man är lite trött.

Nu säng.. nu alltså
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback