insnöad

Eller ja.. det är inte så illa som det låter. Snöar gör det dock och det blir nog inga längre utflykter än runt kyrkan med hundarna. Skönt att vara ledig. Har ingen aning om vad jag ska ta mig för. Inte riktigt sugen på att varken läsa eller titta på tv. Ska se om jag kan lura de andra att vi behöver ta minst en omgång 500. Vi får väl se hur det går. Risken är att vi sitter med tre datorer bredvid varandra och tittar på youtube hela dagen., vilket iofs är skoj men inte så jättesocialt.

nu ska jag se om det är dags att klä på sig kanske. pyjamas is the shit :)

*poff*

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

mysgt med snö =P så länge man är inomhus iaf ;D

Postat av: wizkaz

Jo om snön bara låg kvar som snö på marken så :(. Det är plusgrader och det snöar. Mycket dålig kombination *suck*

2008-03-21 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback