mörka moln

Både idag och igår surrade de mörka molnen, på många sätt. Det har regnat och jag har varit småsjuk. Igår sprang jag runt med huvudvärk hela dagen i min envishet. Kom hem till slut, bröt ihop, tog ett par huvudvärkstabletter, la en blöt handduk på pannan och vilade en timme. Sedan var det tunga huvudet borta och jag vart jättepigg. Då slog nästa sak till: Mensvärk. Jippie. Idag traskar jag alltså runt med mitt "ontbälte" kring magen. Mycket jobbigt.

Det blev ingen handboll igår utan fröken C fick mina biljetter. Jag var dock pigg lagom till After work så det blev en tur till kåren som ruinerade mig då jag utan eftertanke köpte två stora glas whisky till sambon. Det får väl gå för den här gången, med tanke på hur ofta vi går ut och roar oss så är det nog överkomligt.

Seg dag på jobbet både igår och idag. Vet inte riktigt i vilka ändar jag ska börja. Jagar tentor åt kollegan och försöker jaga underlag till mig själv. Får ta tag i mitt egna jagande imorgon för det blev mest jobb åt kollegan idag. Det är väl också det som känns mest akut.

Nu ska jag softa framför TV:n en stund och sen traska till friskis.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback