vila = tv

Vi har fastnat på kusten. Egentligen skulle vi åkt hem idag men vi kom på att vi inte lånat någon pistol till mig inför morgondagens tävling och sen såg vi att det skulle bli massa snö, så vi åker imorgon istället och hoppar över tävlingen. Det hade inte riktigt varit kul att pulsa i en massa snö, nästan jämförbart med att plumsa i ett träsk.

Det blev alltså en liten dag till med alldeles för mycket god mat. Imorgon kan det till och med bli plågsamt. Vi ska ju hem till tacos på kvällen. Får försöka övertyga svärmor att vi inte behöver så mycket mat :).

Jag har tagit tillfället i akt i helgen att riktigt vila mig. Har långa stunder varit parkerad framför tv:n. Svärföräldrarna har nämligen en hiskelig massa filmkanaler så jag har lyckats förkovra mig i en hel del filmer jag inte sett men som jag velat se. Jag har nu sett hela Kalle och chokladfabriken, samt hela Love and War(kanadensiskt WWII drama som jag tidigare bara sett mitten av), Har även slötittat på lite PotC. lite harry potter och star wars. Filmer som jag inte tidigare sett blev Legend of Zorro dvs den "nya 2:an". Jag och svärfar enades dock om att zorro i svartvitt är den bästa zorro. Ikväll blir det om jag får som jag vill Miss Congeniality II. Sandra Bullock ftw! Har ingen aning om ifall den är bra men man kan ju ge det en chans. Men först är det säsongsstart på nya NCIS. Äntligen!

och jo.. jag har faktiskt rört på mig lite. Idag har vi varit ute med vovvarna och gått långt. eller ja.. längre än runt kyrkan i alla fall.

Nu mera tv.
Ha det gott i snöovädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback