dags för lite ledigt

I eftermiddags fick jag ett infall och ett plötsligt behov av ledighet. Tyvärr var inte vår överordnade på plats så omedelbar ledighet imorgon blev inte möjlig. Inte heller fredagen går att vara ledig eftersom jag lovat täcka upp för kollegan som ska resa bort. Måndag däremot borde gå. Jag är helt slut trots att veckan bara är halv och för varje nytt mail på jobbet så döljs himlen mer och mer av mörka moln.

På söndag har jag också sedan länge lovat att ställa upp i skytteklubben och vara med och fixa tävling. Så det ska vi göra i 12 timmar. Jag blir upplockad 5.30.. en söndag!!! Gah! säger jag.. Det var inte det jag skrev upp mig på. Varför i hela friden behöver första start vara 6.45. Vad är det för självplågande knasbollar som frivilligt är uppe en helg. Jag säger bara en sak. De har inte mitt jobb eller mitt sömnbehov!

Så jag behöver semester på måndag. Annars får jag ju ingen helg. Och jag får nog svårt att orka veckorna som är kvar.

Nu ska jag försöka titta på gårdagens serier och få tag på min far. Det är något trasigt på bilen som han får hjälpa till med.

ha det
*poff*

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Usch ja, då behöver du verkligen vara ledig på måndag!
Ses i morrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback