Grilla !

Det blev grillat. Mycket mat blev det och nu luktar vi rök. Jag får boka tvättid imorgon igen. Men det var det värt. Tyvärr var det ganska mycket folk som tänkt samma tanke som vi och det var rätt trångt runt pölen på Billingen. Vi fick sitta på en lite halvskuggig plats men det var varmt så det räckte ändå.

Vi eldade fin brasa och fixade alternativa grillningsannordningar eftersom det inte finns några grillgaller då uppe. Tyvärr blev mina bilder på min händige sambo inte så bra. Men övning ger färdighet.. nästa gång så.

Vad som mer hände var att jag blev toktrött av all den friska luften och goda maten. Satt och gäspade till kaffet hemma hos thurz och nu är jag på väg i säng. Ska bli gott. Hoppas jag sover bättre än i natt. Jag har vaga minnen av att jag drömde om vapen eller något sådant.

sussa sött

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback