kurs?

Tomhetskänslan sedan tidigare har inte försvunnit. Vet inte riktigt varför men det irriterar mig. Jag har släppt en hel del grejer nu i helgen och försökt att bara göra saker jag vill och det känns väl bättre men inte bra.

Jag har t.ex. en liten klump i magen av saker som jag lovat att göra på friskis som jag inte har gjort. Jag vet inte varför det inte blir gjort så jag har ingen förklaring att ge. Det känns inte bra det heller. Men på något sätt måste jag komma ifrån att lova saker som jag vet att jag inte kommer kunna göra. Vi får se vad som händer på mötet ikväll.

Våren är verkligen min tyngsta period, jag har så svårt att hitta glädjen i saker. Jag tror jag behöver en kurs i hur man kan ta reda på vad man själv tycker om. Någon som vet om en sådan kurs?

Nu ska jag försöka göra nånting vettigt idag i alla fall.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback