osynliga rum

Nu börjar det bli besvärligt att ha mitt jobb. Folk lämnar in saker sent och då räcker inte resurserna till. Och vem blir det som får fixa allt? Jo jag och kollegan såklart. Det har inte kommit så långt att det är vårt fel ännu. De allra flesta är förstående nog att inse att när de är sena så får de skylla sig själva.

Nu ska jag gå på fika och på jakt efter några extra jättestora föreläsningssalar. Jag är övertygad om att det måste finnas en sal som fungerar som det där rummet i Harry Potter. En sal som dyker upp när man verkligen behöver den. Annars vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det här.

Det är ingen som har en 150-sal i bakfickan som jag kan låna ett par veckor i höst?

*poff*

Kommentarer
Postat av: Stina

Självklar, har inte alla en sån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback