utflykt

Så trött man kan bli av en eftermiddags jobbprat. Helt slut i bollen. Och det är en halv dag till imorgon. Visst är det intressant och givande men oj vad min ork tröt här nu på kvällen. Tur att vi beställde skjuts till straxt efter 21, mer hade jag inte orkat.

Vi har konferens med ett av vår schemaläggningssystem, som tur är på plats här i skövde. Nästa vecka ska vi på nästa systems konferens och däremellan ska jag på en annan konferens. Bra på sätt och vis, inga matlådor, inga mail och ingen telefon. Nackdelen är väl att det blir desto mer av den varan när man kommer hem :)
En konferens är som en miniutflykt, ofta förenas nytta med nöje. Nu blev det mest nytta eftersom konferensen är här hos oss. Men nästa vecka ska jag bo på spahotell och sedan kan det tänkas bli en liten affär eller två i göteborg.

En till utflykt jag funderar på är till Tidaholm på fredag. Nordman spelar i parken. Har alltid gillat Nordman så varför inte. Ska bara hitta någon som vill följa med. Sambon såg nämligen mycket skeptisk ut när jag sa att jag ville åka till tidaholm :)

Närmsta förestående utflykt är den till drömmarnas land. Ska bara lite först men sedan blir den sängen.
*poff*

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för dina ord. :)
Utflykter är alltid kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback