där isfläckarna lurar...

Det snöar. Mysigt. Fast just nu så ser det ut som att jag har det bättre här inne. Det blåser lite för mycket för att det ska vara bra.

Ska ta mig över till restaurangen om en stund och beställa fika. Det är inte många meter men ändå. Ska nog ta och byta till uteskorna. För säkerhet skull. Man vet aldrig var isfläckarna lurar. Och ibland så trillar man fast man såg isfläcken. Som jag igår när jag skulle till tvättstugan. Det såg säkert lustigt ut. Med en blå IKEA-kasse med tvätt i vädret. Som tur var så ramlade jag mest på den så bara knät och armbågen fick sig varsin smäll.

Nu är det bäst jag gör några mer knop medan prylar och kartonger löper amok inne i huvudet på mig.

*poff*


Kommentarer
Postat av: FånFrida

Hittade tillbaka hit. Hade visst tappat bort dig!



Va spännande med flytt, men jobbigt, flyttade för tre månader sen, fortfarande är det inte klart med allt... Vart ska ni flytta?



Kramkram Fridschen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback