kåkstäder och flyttrapporter

Uff uff. ytterligare en taco-måndag till ända och jag har som vanligt ätit alldeles för mycket. Är så att säga hiskeligt mätt. Men man ska inte klaga. Jag tror att uttrycket "tänk på barnen i afrika" är lite föråldrat så jag får nog köra med "tänk på barnen i kåkstäderna" istället.

Dessutom är klockan mycket och käkarna gäspar så mycket de orkar. Min ork är just nu helt slut så att ta sig till sängen blir ett helt företag.

Dagens flyttrapport: inget att rapportera

Gårdagens flyttrapport: papper och pärmar sorterade och antingen packade eller slängda. Det är nästan så jag blev lite stolt över mig själv :) Dock var det inte alla så mer sortering väntar.

Nu mot sängen.. om jag kommer så långt

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback