lunchfunderingar

Lite friskare men fortsatt trött. Efter helgens uppvilande så försvann i alla fall febern. Tyvärr har den ersatts av stötvis mycket ihållande hosta som jag redan hunnit tröttna på.

Med oss hem från svärföräldrarna fick vi ett antal lådor till och ikväll ska jag starta operation "stapelbar yta". Dagen F som i flytt kommer nu att närma sig fortare än kvickt så det är bäst att passa på när man ändå har farten uppe.

Något annat som måste göras för att kunna hålla farten är att köpa ett par vinterskor med bra sula. Eftersom jag tvärvägrar cykel i vinterväglag så måste jag ha ett par bra skor att traska till jobbet i. Bara imorse var jag på väg i backen ett par gånger. Glashalt var ordet sa Bull. Shoppingrunda får det nog bli först imorgon eller på fredag.

Nu är det bäst att återgå till jobbet så att inte det heller helt avstannar.

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback