att slå till eller inte..

Ja det är den stora frågan just nu. När tänker den där förbaskade förkylningen sätta in egentligen. Imorse hade jag akut snuva och trodde jag skulle få gå och snora hela dagen men det verkar ha gått över helt och hållet. Däremot har det kommit en smygande brännande känsla i halsen under dagen som nu är riktigt jobbig. Jag försöker just nu dämpa detta med mitt lyxigaste te. Silverte med honung och lite edradour. Hoppas detta gör susen. Annars kanske det faktiskt blir lite förkylning. Just ikväll så gör det inte så mycket. Jag ska bara tvätta lite, titta på House och förmodligen poppa ett popcorn eller två.

Resten av veckan kan dock bli lite kämpig om jag skulle bli sjuk. Men den sorgen tar vi när vi kommer dit.

Nu är det dags att göra sig redo för ytterligare en tur till tvättstugan.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback