dra nåt gammalt över mig

Tack vare nattens brist på sömn befinner jag nu mig i mitt supertrötta "inget duger" tillstånd. När varken kaffe, te, smörgåsar eller godbitar fungerar så är det dags att dra en gammal filt över huvudet, slå på en gammal film eller serie som garanterat får en att snyfta lite (och i mitt fall är detta supersvårt) och leta upp chipsen. Något annat hjälper inte. Observera dock att bara filten och filmen ska vara gamla.. chips föredrar jag färska ;)

Läget är alltså usch, blä och fy.
Jag ska bota mig tills imorgon.. jag lovar. Läget är inte hopplöst men ganska besvärligt :)

*poff*

Kommentarer
Postat av: Snjodis

krama

Te är bra också!

Jag finns här om du vill ha sällskap.

2008-10-07 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback