veckan som försvann

Denna veckan har gått supersnabbt. Det känns inte som om jag hunnit särskilt mycket men någonting måste jag ju ha gjort eftersom tiden sprang iväg.
Hmm få se nu
Måndag: städning och tacos med vännerna
Tisdag: kände mig krasslig och latade mig med hunden i soffan, tittade på den brittiska serien
Spaced som jag lånat av vännen disse. Hiskeligt rolig men ingen annan än vi två verkar fatta grejen.
Onsdag: spontant och mycket trevligt pubbesök med vännerna till sena kvällen
Torsdag: friskis för hela slanten, började tidigare och gick senare än vanligt
Fredag: innebandy med killarna på jobbet vilket jag sotar för ännu, träningsvärk delux, sedan fredagsmys framför Stargate Atlantis med grillad kyckling
Lördag: härlig sovmorgon och inspirerad av vännen Thurs så blev det lite lådpackning inför flytten om två månader. Vi rev ut två skåp i köket och konstaterade att vi nog ska göra oss av med en hel del. Jag menar vad är det för vits att behålla saker som legat i ett skåp i 7 år och inte användts.
Sedan gjorde vi också en tur till övervåningen inatt vid 20 i ett och bad grannarna sänka musiken. Jag var inte ens arg utan tyckte mest av ren princip att det borde vara tyst. Det brukar vara helt ok i huset, de flesta stänger av kl 23 och går ut istället men gårdagen var ett spännande undantag. Jag försökte titta på X-files men hörde istället genom taket Kate Perry och Lady Gaga. Ordagrannt! Då förstår ni vad lyhört vårt hus är och ändå när vi kom upp så tyckte jag inte att det var så högt.
Och nu är det söndag, idag står det städning och tvätt på schemat. Jag ska även ta lite bilder på grejer som vi ska sälja och lägga upp på tradera. Det vore ju trevligt att bli av med sakerna innan vi ska flytta.

Nu närmast blir det mellanmål, jag är hungrig
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback