mer takdropp

Helt slut efter veckans första dag. Tur att det vankas tacos och trevligt sällskap ikväll. Det är jättebra som uppladdning inför resten av veckan. Tack maian förresten för att vi kan vara hos dig. Inte för att det direkt forsar vatten ur taket, just nu droppar det inte alls, men det ser och är mindre trevligt.

Våra kvartersvärdar skulle dock visst inte göra något åt saken för tillfället eftersom det hade slutat droppa. Men öh.. det är ju fuktigt i taket och förmodligen i väggen lik förbaskat. Jag skulle varit hemma när de var här och gnällt lite. Killen som var här i lördags verkar 1000 gånger mer seriös än dem. *morr*. De sa att vi skulle ringa om det börjar droppa igen och det tänker jag baske mig göra om det så är mitt i natten.

Nu ska jag hitta mig ett kex så jag inte förgås av hunger innan det blir tacos och sedan är det nog bäst att jag avreagerar mig med lite Age of Empires så jag blir på socialt humör igen.

*poff*


Kommentarer
Postat av: Maian

...mäh, det heter ju "öffsedröööpp!" på västgötska!

2008-09-22 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback