Hotell, Atlas och resväska

Jag är trött och varm men inte febrig. hängig och något som till och från killar i halsen. Mitt öga har i alla fall slutat att rinna. Så vad som är fel är fortfarande en gåta. Just nu tror jag det största felet är sömnbrist och inte blir det bättre imorgon heller. Då går tåget 06.23 till Eskilstuna för konferens.
Jag ska trösta mig med att jag inte behöver tänka själv på ett par dagar och att jag får bo på
fint gammalt hotell. Jag får all mat serverad och får lyssna på Atlas


Något bra blir det säkert. Nu ska här packas min impulshandlade resväska. Ibland har man tur. 400 spänn var ett alldeles lagom pris. Och så var det garanti också. Hur bra som helst.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback