vem är Sean Connery?

Efter lite vin i soffan och rom i kaffet övertalade vår vän Naima mig och Stina att följa med ut. Vi traskade således iväg till kåren, det enda stället att traska till sådär bara för att. Andra ställen inbillar jag mig kräver mer förberedelser.
Vi hade en trevlig kväll, vi vimlade lite och drack mycket måttliga mängder. Vi hittade några kända ansikten att krama och filosofera med. Det blev några intressanta diskussioner. Speciellt den som jämförde skottars förträfflighet med andra människor. Mina vänner vill gärna framhålla just Sean Connery som den perfekte skotten för alla tillfällen. Jag är dock mer tveksam och tycker nog att det finns tillfällen där i alla fall jag föredrar en fräsh 20-30-åring av valfri nationalitet (dock med vissa undantag) och även gärna utan kilt. Det finns helt enkelt stunder när det är ok att säga: vem i hela friden är Sean Connery.

Nu är det middagsdags

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback