att parkera

Nu är jag trött. Men så dröjer det förhoppningsvis inte länge tills man kan gå och lägga sig. Ska bara se på hockeyn först. Och imorgon blir det till att traska till jobbet. Eller ja, åka. jag vågar mig inte på att ta ut mig genom att gå dit. Inte när jag ska orka hela dagen.
Två dagar hemma får helt enkelt vara nog, snart är det ju helg också så man får mer vila.

Nu ska jag göra ett sista ryck med matförberedelser sedan parkera i soffan.

Apropå parkera förresten så var det igår någon som behagade begagna vår parkeringsplats när sambon kom hem på lunchen och skulle ha den. Märkligt. Idag var det dock ingen där så man kan väl altid hoppas att det onda ögat kändes genom betongen :)

Jag har för övrigt faktiskt varit parkerad i min pensionärskuvös en liten stund idag. Det var nästan svettigt varmt så det kändes ok även för en sjukis.

nu... är det bäst att röra på sig.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback