Att vara sjuk, vuxen och glömsk

Det märks att man inte är frisk än. Hostade mig igenom natten vilket resulterade i att jag efter frukost kröp tillbaka ner i sängen och sov stenhårt i 2 timmar. Det behövdes nog.

Idag har jag och vännen C varit på inköpsrunda. En liten blomlåda till balkongen är inhandlad med tillhörande blommor och jord. Det blev också besök på de trevligt nog söndagsöppna apoteket respektive synsambutiken ute på maxi. Det är riktigt bra när man har slut på både hostmedicin och linsvätska.

Jag har också förärat mig själv ännu mera vuxenpoäng och uppgraderat mitt ICA-kort med scanningsfunktion så vi traskade runt på maxi och lasrade ;)

Väl hemkommen landade jag i verkligheten och upptäckte att hockeyn hade hållit på i hela 2 minuter. GAH..
nu leder världens bästa lag med en period kvar :) Gött

Efter hockeyn och hundpromenaden blir det kaffe, glass och blomplantering. Men.. attans.. jag glömde ju köpa en spade.. får la påta med fingrarna i alla fall.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback