no more soffa

Nu är det slut på soffandet. Trots att jag just nu känner mig lite sämre så vet jag att jag lätt överlever jobbet imorgon. Har varit riktigt pigg idag efter min förmiddagslur. Nu blir det ju ingen sådan imorgon. Men jag ska ta det lugnt och inte jäkta. Dessutom blir det mumsig matlåda och en sväng på stan på lunchen. Ska till optikern och försöka att inte hosta dem i ansiktet. Mina ögon har det ju inte varit något fel på alls.

Är lite sur på förlaget/tidningsombudet som inte har fixat min brors prenumeration på Fantomen. Det var ju bara 10 veckor sedan som jag beställde och betalade. Så nu har jag mailat förlaget och hoppas att de hittar beställningen. Snacka om sen födelsedagspresent.

För att vara snäll mot min kropp så ska jag nu börja dra mig mot sängen. Man ska sova mycket och dricka mycket när man är sjuk :)

sussa sött
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback