jobba fortare?

Jobbet går i 120 idag igen. Mailen bara väller in. Varje dag får jag lämna ärenden ogjorda och jag gillar det inte riktigt. Jag försöker gömma mig bakom mitt skrivbord men det går inget bra. Det känns som att jag har en halv miljard saker att göra och hälften borde vara gjort igår. Men när det är så får man ta en paus, dricka lite kaffe och inse att det är mest jag själv som vill att det ska vara gjort igår. De som mailar är ju givetvis glada ju fortare det går men det viktigaste är ju att det blir gjort. Dessutom är jag ju så snabb i vanliga fall att det aldrig är någon som klagar, däremot kan det hända att de ringer och frågar om jag fått deras mail om jag inte har svarat på en dag. Jag skämmer helt enkelt bort mina lärare, på gott och ont såklart.

Just nu ska jag nog fixa till lite tentor tills imorgon.

jobb, jobb, jobb

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

...jag kan bli din assistent! =)

2009-08-19 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback