lediga dagar

Inte mycket gjort idag vilket ju inte är så bra men.. Något annat bra har hänt. Jag läser igen! På väg hem från fjällen så köpte jag den minst kioskiga av alla böcker jag kunde hitta på pressbyrån och sträcktläste den hela vägen hem i stort sett. Det visade sig vara en trevlig historisk roman utan särdeles mycket slisk alls.

Efter att vi såg Harry Potter härom veckan så villade jag bort mig själv i tidslinjen och bestämde mig för att läsa om boken för att se vad som missades. På min nyrensade balkong har jag suttit om kvällarna och njutit ett kapitel eller två vilket idag har lett till ett bokmalsmaraton som jag inte minns när jag senast gjorde. Måste vara när jag läste böckerna förra gången.

Jag behövde verkligen de här 3 extra dagarna ledigt. Det har varit så skönt att verkligen göra ingenting idag. Vovven verkar dock lite uttråkad eftersom han inte fick gå på 4-timmarspromenad idag också men vi bråkade en liten stund tills jag vann och så var allt lugnt igen. Nu ska jag trixa ihop lite bubbelsaft och försjunka framför lite JAG och Bones innan jag ska sluka de sista kapitlen av Harry Potter.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback