plågor, läsning och mat

Idag har min läsning fortsatt. Jag tog helt enkelt itu med nästa Harry Potter, denna gång på svenska dock. Men det gör det inte mindre nöjsamt.
Jag har dessutom tagit hand om min utmattade sambo som kom hem från en i stort sett sömnfri övning. Nu verkar han nästan i form igen men det tog hela dagen.
Dagens kvällsmat blev efter impulshandlande på ica, pitabröd fyllda med lök, bacon, paprika, ost och lite hemmagjord dressing på creme fraiche. Allt a la mig. Jo.. jag kan laga mat men jag vill oftast inte ;)

Som senast när vi bjöd disse och elli på mat. Jag gjorde det jag är bäst på, duka och piffa :)


Visst ser det ganska fint ut.

Nu ska jag njuta av resten av kvällen och försöka att inte tänka på att jag måste jobba imorgon. *suck* Men eftersom det är fredag så är ju plågorna över relativt fort.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback