dessa planer

Eftersom det är vilohelg i skidskyttet denna vecka så får jag vara lite aktiv i stället. Det är ju ingen idé att ligga framför tv:n om det inte är något att se. Fast jag ligger ju inte direkt framför tv:n när det är skidskytte, det är snarare så att jag studsar sittandes när det är riktigt spännande.

Mina helgaktiviteter består i allmänt pysslande och plockande. Jag har faktiskt packat upp en hel flyttlåda idag och städat sovrummet, vilket var välbehövligt då vår lågtgående tax drar in hiskeligt mycket grus. Och ni kan ju gissa vart hans favoritplats är...
Om en stund väntar också operation skura golv.

Jag fick mitt senaste paket igår. Finfin skål till min servis. Nu ska jag fokusera på att få ihop korrekt antal av allt, tanken är att det ska finnas 12 av allt. Vi får väl se hur det går med det. Det ligger i alla fall massor av tallrikar ute för tillfället på tradera.
Sedan måste jag även göra något åt alla prylar vi ska göra oss av med. Jag packade om lite här förut och vi har alltså en hel flyttlåda med småsaker som vi inte ska ha. Och jag tror det blir mer när jag väl gått igenom allt. Om det är någon som har tips om "sälj-själv-loppis" eller liknande så tas de tacksamt emot.

Nu blir det te-paus framför blocket.. jag såg matsalsbord där igår..

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback