Hibernation?

Jag har inte gått i ide. Det ser bara så ut. Det är väl snarare så att jag har så mycket för mig att bloggen inte riktigt fick plats denna veckan.
Jag har nog mest besparat er en massa sportprat och hunddravel och lite allmänt gnällande om ditten och datten.. ni vet sådär som det brukar vara.

Nu är jag mest bara fredagstrött, ska ta ut vovven på en sista runda och sedan somna i soffan framför min Buffy-dvd. Är gräsänka i helgen så jag och vovven får klara oss själva. Kan meddela att vovven inte alls lider av det eftersom han med mattes goda minne får sova i husses säng och smaka på alla mattes smörgåsar etc. Ingen nöd här inte :)

Imorgon ska vi ha lång frukost i soffan framför skidskyttet. Jag hoppas såklart på fler medaljer. Och på att jag inte skadar soffan all för mycket med mitt studsande.

Sedär.. jag klämde in både sport och hunden :)

Nu kvällspromenad

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback