jinxa inte mitt flyt

Börjar känna mig lite småhängig.. eller vad säger jag.. det skulle jag ju inte erkänna.. det är som att jinxa min friskhet.
Men det är klart något måste ju gå dåligt.
Jag vann en till auktion på tradera i söndags, en finfin uppläggningsskål. Den andra har redan kommit, ska hämta den och mitt paket från ellos på maxi lite senare och igår så ringde hyresvärden med ett garageerbjudande till mig. Vi ska se om vi kan hämta nycklarna imorgon.

Så lite allmän hängighet ska jag nog överleva när det andra flyter på. Har lagt in om semester när det är skidskytte-VM, tänker inte missa Mixstaffeten för allt smör i småland. Och sen kan det var lite skönt med en dags ledigt sådär mitt i veckan innan det är dags för nästa topp på jobbet. Just nu är vi lite i vakuum. .. äsch.. sånt ska man ju inte säga.. *suck* får förbereda mig på kaos imorgon.. Lagen om alltings djävlighet slår aldrig fel.

Nu dags för te

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback