att åka till Ikea

Snörvel. Försöker bota förkylningen. Med både glögg och glass. Vi får se hur det går.

Jag laddar också för Ikea-resan imorgon, har tillverkat inköpslista och skrivit upp mått. Ska bara ut och mäta bilarna och se hur vi ska få hem grejerna. Hemkörning verkar inte vara något alternativ, i alla fall inte från göteborg. Då får man ju beställa över nätet för att få en rimlig fraktkostnad.. mutter morr. Men det ska nog gå bra.. hoppas jag. Jag vill ju ha hem grejerna nu och inte om en månad.
Jag har ju i alla fall bestämt vad vi ska ha. Och det är ju ett steg i rätt riktning.

Ikväll blir det nog inte så mycket mer vettigt gjort. Är sjukis och trött så det räcker och vi har varit ute och travat på långpromenad redan så motion tycker jag att jag har fått nog av. I alla fall för idag. Sova tidigt idag blir det.

Ha det gott
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback