freak

Det blev inte riktigt så mycket städat som jag tänkt. Sovrummet är fortfarande ostädat men badrummet hann få sig en omgång. Köket är i toppskick och matlådor är lagade för andra dagen i rad. Så om man tittar rent produktivt så blev det en hel del gjort i alla fall.

Spenderade ett antal timmar framför tv:n idag. Det är ju sport hela dagarna på helgerna. Och eftersom jag är ett vintersportfreak så fick jag idag mitt lystmäte med guldkant. 2 pallplatser och en himla massa andra bra placeringar. Härligt!

För dig som inte har en aning så pratar jag om skidor, både på längden, höjden och med bössa. :)

Nu ska jag dricka kvällste och sedan sussa sött. Och imorgon är det tacos :)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback