har det hänt nåt?

Har det hänt något idag? Nej.. jag tänkte väl det. Det var bara samma gamla visa.
Eller jo.. jag vann ju en auktion på tradera. Nästa tacotillställning hos oss så kommer det finnas en ny skål på bordet.. minst. Jag har några bud till som går ut i slutet på veckan.

Tradera kan vara lite beroende men till skillnad mot att spela på lotto så förlorar du ju inga pengar om du inte vinner. Win-Win alltså.

Nu ska jag börja operation städning. Sambon fyller år i helgen och redan lördag morgon börjar det välla in släktingar.. och han fyller inte ens jämnt ;)

Imorgon ska jag nämligen ut på uppdrag "köpa födelsedagspresent" och det kan ta sin lilla tid. Även om jag vet vad jag ska köpa, så därför måste städning påbörjas idag.

seså.. iväg med mig

*poff*

Kommentarer
Postat av: Jannice

haha, man kan aldrig förlora på shopping ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback