mycket vill ha mer

Det är lördag och ganska lugnt och skönt. Vi har borrat och skruvat lite i väggarna. Det har kommit upp en spegel, ett vitrinskåp och en klocka. Nice. Jag har också städat lite papper och plockat i lite hyllor.
Mitt i detta plockande och pysslande har vi dock insett att vi behöver nya möbler. Vårt vardagsrum är hiskeligt stort och Ja vi får plats med en matsalsmöbel. Undrar bara när man har råd att skaffa det. Jag ska spana lite på blocket. Det lär ju finnas fina där med. Annars har vi sett ut en på ikea.. men den kostade ju _bara_ 6000 med så många stolar vi vill ha så.. nej det får nog vänta i så fall. Återigen ett av mina Ilandsproblem :)

Till aftonen ska jag försöka få hit vännerna för att hjälpa oss dricka upp vår glögg. Men hittills har jag ingen gäst bekräftad. Det är som alltid när jag är ute i sista minuten ;)

Nu ska jag ta en runda med hunden och sedan laga kvällsmat. Man blir hungrig av pysslande.

*poff*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback