tillbaka i verkligheten

Så var man hemma, brutalt inslängd i verkligheten. Jobbat i två dagar, ska straxt gå hem. Är fortfarande lika trött som i söndags. Ikväll måste vi försöka komma i säng. Men det blir nog svårt för ikväll kommer min lilla bebis hem från "kollot". Min sängvärmare är på väg :) men jag misstänker att han ikväll kommer att spendera tiden med att springa runt runt runt i lägenheten och lukta in den.

Nu ska jag gå och köpa glass .. för det förtjänar jag.

*poff*

ps, bilder och redogörelser för de hemska fjällen kommer.


Kommentarer
Postat av: Maian

VÄLKOMMEN HEM!!!!!!!

2009-07-21 @ 17:58:25
Postat av: Snjodis

Välkommen hem! Jag vill höra allt, snart. På fredag?

Var fjällen hemska? =( det tycker jag var dumt av dem isf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback