Sol: för- och nackdelar

Det är rätt skönt att det är varmt. Jag har invigt några av mina nyinköpta sommarplagg(ellos är min vän) och det har har blivit lite glass i solen. Men det är också lite jobbigt att det är varmt. Den jag har att beskylla för det är dock min inneboende latmask, den som bestämmer att det är bättre att ligga i soffan än att gå ut och gå. Eller ja det säger den väl egentligen inte. Går gör den gärna.. det är det där tränandet och styrkelyftandet den inte vill veta av.
Det värsta just nu verkar dock vara att trots mitt ökade intag av vätska så hänger kroppen och framförallt huvudet inte med. Jag kör med keps, solglasögon och vattenflaska men icke.. och inte är jag så länge i solen heller.
Det måste helt enkelt vara så att jag är för dålig för att vara i solen.

Jag ska öva mig på att undvika solen en liten stund till innan det är tacodags.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback