Sömn.. behövs det

Det är kvällen nu igen. Jag ska starxt sova.. alldeles för få timmar, men så är det varje måndag för det är tacos. Så det gör inte så mycket. Imorgon däremot får det bli lite tidigare sänggående. Funderar till och med på att banda top gear så att jag kan lägga mig straxt efter 22.
Är ensam hemma i ett antal dagar och har anlitat vännen D som hundpromenerare på inringning. Idag hade jag ännu inte hunnit med det så det blev lunch intagen på mötet som egentligen inföll efter lunch. Men nu ska nog resten av veckan gå bra, jag har ju till och med lagat två matlådor.
Det positiva med att vara själv med hunden är att jag går så ofantligt många steg. Och det känns rätt ok. Jag behöver verkligen hårddträna inför fjällen.

Men nu lite välbehövlig vila också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback