om att byta humör

Jag visste inte att jag kunde byta humör så många gånger på en dag. Eller ja.. det började väl på en ok nivå för att sedan under dagen hamna på värre och värre ställen tills benen slogs undan lite när någon stal alla salarna jag skulle lägga schema i.. Eller ja inte alla men tillräckligt många för att skapa otroligt mycket merarbete.
Jag borde sluta förvånas över folks dåliga framförhållning och usla respekt för andras arbete. Men det är svårt att låta bli. Fast nuförtiden så blir jag mest arg, eftersom det drabbar mig. Och frustrerad för att ingen lyssnar, det är ju inte första gången det händer men vad hjälper det. Till nästa gång har skygglapparna åkt på och ingen minns det som hände sist.
Hur jag ska kunna göra mitt jobb utan att veta vilka resurser som finns tillgängliga? ja det är nog bara sådant de lärde och vise kan tala om för mig. Sådana som förmodligen har mer tålamod än mig själv.

Dagen förbyttes dock i glädje då vi tog ett djärvt beslut och åkte till mio och investerade i matsalsmöbler. Visserligen har vi tänkt och tänkt i flera månader men ändå. Ofta tänker vi så länge att det inte blir av. Ungefär såhär kommer det att
se ut

Nu ska jag surfa lite inredning :)

*poff'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback