fredagssvammel

Nu är det fredag! Veckans bästa dag. Tätt följd av lördag morgon som veckans höjdpunkt :)

Fredagar innebär ofta utelunch med min sambo, följt av ganska tidig hemgång från jobbet, handla en påse god mat och sedan däcka i soffan framför bra TV. Idag är i alla fall det första på listan redan avklarat. Det där med att gå hem tidigt vete katten om det går men handla behöver vi göra och däcka i soffan är liksom inte valbart.. det bara blir så. Ikväll ska man dessutom orka sitta uppe och vänta på sista avsnittet av Stargate Atlantis som de inte behagar sända förrän 23.40 efter filmen. Jag kommer behöva dricka mycket kaffe. I värsta fall får vi anlita vår vän videon ;)

Imorgon ska vi sysselsätta oss med att koppla ihop min dator eftersom sambons grafikkort gick och dog häromdagen. Det är tydligen dags att köpa nytt. Så om vi verkar frånvarande så är det precis så det är :)

Nu ska jag lägga på ett kol och några remmar så att jag får gå hem.

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback