lite ner och lite upp

Idag har verkligen varit en dag då man bara sitter av tiden. Som vanligt går sysslorna på jobbet i slow motion och jag har till och med börjat göra lite små fel här och där. Det irriterar mig ganska mycket så jag får försöka skärpa mig.. men det är inte alldeles lätt med en mensvärk som försöker få dig att trilla av stolen i plågor större delen av dagen.
Till råga på allt så avslutades dagen med ett brandlarm där högskolan fick besök av räddningsledare, brandkår, polis och ambulans men förmodligen var det inget. Det hjälpte dock föga då vi ändå måste utrymma och stå ute i snålblåsten i väntan på besked. Tur att det inte var minusgrader.

Sedan tiggde jag skjuts av sambon och vi åt pajrester från igår med varm oboy till. Så nu är jag lite gladare. Ska avsluta kvällen med ett par koppar te nedbäddad i soffan för att se massa serier. Först är det JAG, sedan NCIS och sist House, eventuellt blir det ett par galna upptåg med killarna i Top Gear också. Förra veckan testade de lokaltrafiken i Japan.. undras vart det bär denna vecka.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback