tax*2, tortillas och bakfylla

Idag är en seg men ganska ok söndag, en sådan som följer på en alldels lagom sprängfylld lördag. Förmiddagen igår ägnades åt att städa(varför gör man det på helgerna förresten). Sambons bror och tillhörande kompis damp ner vid 2 för att senare gå på frackmiddag. Så jag blev lämnad hemma med inte bara en utan två taxar. Dock tänkte jag inte stanna hemma och uggla.
Vännerna D& E matade mig istället med hemlagade tortillas till tacos och sedan lite för mycket chips och rödvin framför melodifestivalen och döm om vår förvåning när vår favorit faktiskt vann. Ibland överaskar svenska folket till och med mig. Sedan vann jag vår omgång settlers :)

Idag kan jag inte påstå att jag är oförskämt pigg men jag hade i alla fall hunnit gå promenad med hundarna, duschat och handlat frukost innan klockan 11. Vi har även varit ute och vallat pojkarna i friska luften. Bakfull är bara förnamnet :) hihi.

Nu ska jag spendera eftermiddagen med att röja i lite lådor här på "kontoret". Det måste bli ordning!

Imorgon måste jag kora en ny onödig kändis och ordna med ny frågesport till jobbet.. Det blir till att ta en funderare.

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback