vem stal min timme

Det känns som jag knappt sett en dator på flera dagar. Hur mycket som helst att göra på jobbet. Frivilligt ställa upp och jobba lördag och avrunda kvällen med åtminstone ett glas för mycket vin hemma hos världens bästa maia.
Att sedan vakna upp söndag och märka att någon har stulit en timme var inte heller upplyftande.. eller ja det beror på hur man ser det. Jag fick ju släpa upp min mycket trötta lekamen och motionera hunden eftersom sambon hux flux var sen. Så går det när den enda personen med framförhållning råkar vara ur slag.

Nu ska jag få ner hunden ur fönstret där han sitter och piper, vattna de stackars blommorna i fönstret och sedan tillverka någon slags brunch och se upplösningen i skidskyttevärldscupen :) Mer sport utlovas senare under dagen

ha det gott
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback