programmeringsdjungel och telefonterror

Veckans längsta dag börjar lida mot sitt slut. Började med morgonstress i regnet för att hinna till en ganska förvirrande presentation av två olika programvaror. Det gick ganska bra var för sig men när de började prata integration så gick jag vilse i programmeringsdjungeln.
Sedan blev det inget riktigt vettigt gjort förrns efter lunch då jag tog ett krafttag i hyllan och gjorde ett tappert försök att minska högarna. Resultatet.. jo några scheman blev det allt. Imorgon blir det mer av den varan.. så snart jag samlat in alla tentor för måndagen. Jag hoppas på att den sista ligger på mitt bord imorgon bitti när jag kommer, jag har redan hotat med telefonterror för den som uteblir ;)

Nu är det snart läggdags men först månadens tråkigaste göromål.. betala räkningar *suck*

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback